25 Ağustos 2009 Salı

2009 yaz -2

Tekrar merhaba,



evet .....bu yaz özeldi benim için....tebessümlerimi kahkaya dönüştüren adam şimdi gözyaşlarımda boğuluyor...:(



Ankara'ya gittim. Harika bir hafta geçirdim. Öncelikle itiraf edeyim bütün alışveriş merkezlerini gezdim...Dönerken ayakkabı için bir çanta almak zorunda kaldım..:)






Atamızın yattığı yeri Anıtkabiri ziyaret etmek en büyük hayalimdi....Öylesine duygulandım ki tarifi yok....duygularımı anlatamam...kısaca sayılı günde 2 kere gittim desem....







Gelelim Ankara'da yedik içtik gezdik, Aspava,Profesör kokoreç,Sim dondurma..Mogan ve Eymir gölüne gittik...
ODTÜ Bağ evini, Atatürk Orman Çiftliğini gezdik...







ve büyük buluşma!! pride & colors of angel
benim değerli dostum canım sevgili pride(elif'im) bizi evinde ağırladı...Nefis bir akşam geçirdik..rakı,çilingir sofrası, kahkaha,sohbet,muhabbet,gırgır şamata...özlemişim canımı ben...anılarımda kalacak özel bir geceydi...teşekkür ederim.... Seni seviyorum canım dostum.......
pride'ın sayfasındayız...:))
http://pridesfashion.blogspot.com/2009/08/sonunda-resimler-geldicolors-of-angel.htmllogspot.com/2009/08/sonunda-resimler-geldicolors-of-angel.html


Hiç yorum yok: