15 Ağustos 2009 Cumartesi

merhaba:)

Harika bir haftasonu diliyorum...:)

Pride'ın beni blogger yapmasından beri çok fazla paylaşımda bulunamadım...evde ve yaşadığım sitede tadilat var.Kendime zaman ayırmaya yakında başlayacağım ...sizlerle paylaşabileceğim keyifli fikirlerim olacağından hiç şüpheniz olmasın:)
Bu haftanın benim için önemli notlarından,
*Sevgili güzel dost Pride Geçen cumartesi Antalya'da idi. telefonlaştık ama görüşemedik...:(onu çok seviyorum...
*Stil direktörü beni izlediği bloglar arasına aldı..ve benim "modasal mevzular" daki tema ricamı kabul etti. nezaketi için kendisine teşekkür ederim.sıranın bana gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.
*Hesionka'nın pasaj'daki dükkanından hem pasajdaki hemde kendisinden ilk alışverişimi gerçekleştirdim. Kalpli mini el çantası aldım. Süper güzel ve işlevsel bir çanta ...özellikle az eşya taşıyanlar ve çok gezenler için....Harika sunumu ve süpriz hediyesi için tekrar çok teşekkür ederim.Dükkanına henüz uğramayanlar mutlaka pasajdaki mağazasına baksınlar... buraya tıklayabilirsiniz..

4 yorum:

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Ne demek güzelim ne haddimize sen içini ferah tut sıra geçde olsa gelecek sana haber vericem canımi sevgiler.

colors"of"angel dedi ki...

teşekkür ederim..harika bir hafta diliyorum...sevgiler

pride dedi ki...

Kuzucum ben de seni çok seviyorum.Ayrıca burada olmandan da inanılmaz mutluyum.Tatil bitti maalesef artık bloğum dolar taşar yazılarımla:) Sevgilerrrr

colors of angel dedi ki...

canım dostum benimmmmmmmm.........seninle vakit geçirmeyi feci özledim ....