30 Ekim 2009 Cuma

Flormar'lı günler...:)

Flormar bloggerlara verdiği önemi hissettirdi. Yeni ürünlerini internet sitesi aracılığı ile tanıtıyor ve online alışveriş imkanı sunuyor...

Yıllardır kullandığım ojeleri dışında son yıllarda makyaj malzemelerindeki keyifli renkleri ile makyaj çantamda bulunuyordu.Blog sahibelerinin günlerdir keyifle paylaştığı gibi Flormar bizlere orjinal boyutunda deneme paketi yolluyor.Ben de formu doldurup Marka Müdürü Elif Karayiğit ile iletişime geçtim.Paketim dün elime ulaştı.

Eğer sizde internet sitesindeki form aracı ile yeni ürünlerini denemek isterseniz. Buradaki iletişim formunu doldurarak bu güzel hediyelerin sahibi olabilirsiniz.

Alışveriş için buraya:))
http://www.e-flormar.com/

İşte bedelsiz gelen hediyelerim...:)Ambalajı yenilenen ürünlerimi deneyip detay yorumlarımı ayrıca yazacağım.
1.Perfect Coverage Foundatıon 103
2.Flormar Supershine Nail Enamel 001
3.Flormar Waterproof Eyeliner 103
4.Flormar Supershine Lip Stick 502
5.Flormar Supershine Lip Gloss 105
6.Flormar Great Look Volume Up Mascara



7 yorum:

pride dedi ki...

Ya ben de istiyorum yaaaa:)
Tamam bir ürünlerini beğenmedim ama bu diğerlerini kullanıp beğenmeyeceğim anlamına gelmez. Ben de denemek istiyorum. Ayrıca bıktım ben pahalı ürünlere para vermekten yaaa:( O parayla ben AYAKKABI alırımmm:)))

Hayırlı olsun can dostum:) Güle güle sürün:)

colors of angel dedi ki...

Canım benim hemen başvurmalısın....Çok keyifli:)

fotograf penceresinden dedi ki...

hımm çok güzel
başvurmak gerek :)
iyi günlerde kullan :))

colors of angel dedi ki...

teşekkür ederim...bence de başvurmalısın......:)

L@febesi dedi ki...

canım güle güle kullan. o iletişim formunu bende doldurup gönderdim ama dönüş olmadı.Ayrıntılarını bana yazarmısın önce ürünleri bizmi seçiyorum onlar kendi seçtiklerinimi gönderiyor ? Bende istiyorummm yaaaa :)))))

colors of angel dedi ki...

canım,
ürünleri onlar seçip gönderiyor.İletişim formuna bir blogun olduğunu ve flormara yer vermek istediğini yazarsan Elif Hanım sana geri dönüş yapacaktır. Blog adresini yazmanda fayda var.
sevgiler...

L@febesi dedi ki...

yazmıştım ama bi daha deneyim.teşekkürler