13 Kasım 2009 Cuma

3. Mim Rengarenk Dünya'dan:)

3. Mim Rengarenk Dünya'dan gelmiş....

En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
10 Kasım'da olanlara üzüldüm.

En son hangi şarkıdan nefret ettin?
dido'nun reklamından nefret ediyorum.

En son hangi fast food ürününden tiksindin?
Dometesi kabuğu ile hazırlanan hot wrap

En son hangi sakatatı yedin?
kokoreç:)

En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
funda arar "senden öğrendim"
sıla "yoruldum"

En son hangi yerli filmi beğendin?
Babam ve oğlum

En son hangi yabancı filmi beğendin?
Benjamin Button.

En son hangi kitabı okudun?
Güzü Beklerken-scott blum

En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
Farmville..:)

En son hangi mizah dergisini okudun?
yıllar oldu mizah dergisi alıp okumayalı...gırgır/leman'larda kaldım ben:)

En son neden korktun?
hayal kırıklığına uğramaktan korktum.

En son kime veya neye küfrettin?
yıkamacıda sırasını beklemeyen adama kızdık.

En son neden kaçtın?
arıdan... arı sokmasına alerjim olduğu için

En sevdiğin 5 film?
Hayat güzeldir
seven
melekler şehri
postacı
esaretin bedeli

En sevdiğin 5 şarkı?
historia un amor
vivaldi 4 mevsim
anna vissi na sa ne kala
carmina burana
notre dame de paris

En sevdiğin 5 yemek?
yaprak sarma
karides güveç
mantı
zeytinyağlı yemekler
pizza

En sevdiğin 5 isim ?
melek
derin
duygu
günce
ece

En sevdiğin 5 oyun?
tabu
okey
sessiz film
monopoly
blöf

En nefret ettiğin 5 klişe nedir?
"asla" diyenler
yolculuklarda nerelisin diye başlayan sohbetler
uyurken, uyumuyorum diyenler
pazartesi diyete başlıyorum diyenler
karşısındaki ile ortak tanıdık bulmaya çalışanlar
sizi nerden tanıyorum diyenler



Bu Mimi bende cevaplamak isteyen herkese yolluyorum...sevgiler

2 yorum:

Rengarenk Dünya dedi ki...

Teşekkürler:)Zevkli oluyor mimler,hem tanışmış oluyoruz.Bana da 3. sü gelmiş,bakalım kaçıncıda sıkılacağız:)

colors of angel dedi ki...

canım teşekkür ederim...sevgiler:)