29 Ağustos 2010 Pazar

100.izleyicim için süpriz hediye çekilişime davetlisiz...:)


100. izleyicisine ulaştığım için süpriz hediyelerin olduğu bir kutu hazırladım... Kutuyu çekilişe katılanlar arasından 1 kişiye göndereceğim.Katılmak isterseniz; aşağıdakileri yapmanızı rica ediyorum....

1-Blogumun kayıtlı izleyicisi olmak.
2-Blog sahibi olanların bu yarışmadan bloglarında duyurmaları ve o postunu yorum kısmına eklemeleri.Eğer blogunuz yoksa sadece üye olmanız yeterli olacak.

Süre tam 3 gün ....30 Ağustos gecesi çekilişi yapacağım ve duyuracağım...Herkese şimdiden çok teşekkür ederim... bol şans :)

Ebru

13 yorum:

Ezgi dedi ki...

Merhaba blogunuzla yeni tanıştım ve izleyiciniz oldum. Hediyenizi de oldukça merak ettim şansımı denemek istiyorum :)

EzgiTF
ezgitufekci@gmail.com

colors of angel dedi ki...

Ezgi'ciğim hoşgeldin..izleyicim olduğun için teşekkür ederim...Bu çekilişi sayfanda duyurmanı rica edebilirmiyim?? sevgiler ve bol şanslar

keyf_i sibel dedi ki...

bende üye olmak istiyorum. şansızım bu konuda ama denemekte fayda var.zaten takip ediyorum genelde sizi...ama üye olamadım.neyse kendine iyi bak...

Yurdanur dedi ki...

http://yurdanurduman.blogspot.com/2010/08/birgun-bir-melek-cekilis-duzenlemis.html

:)

Öpüldünüz :)

Duygu'nun Dolabı dedi ki...

merhaba blogunuzu sevdim hediyelerinizi de merk ediyorum :)
umarım şansım vardır
takipçinizm ve bloğmda duyrdm
http://duygusatyoor.blogspot.com

Ezgi dedi ki...

Tekrar merhaba maalesef blogum yok ama twitterda duyurdum bakabilirsiniz sevgiler:)

www.twitter.com/Ezzzoo

Pınar... dedi ki...

çok hoş bi teklif :)) tebrikler coşkun için, verdiğin moral ve motivasyon için.. hadi bakalım kim çıkıcak torbadan ;)

colors of angel dedi ki...

Herkese bol şans:)))

Tannesi dedi ki...

Deminden beri uğraşıyorum, bir türlü izleyici olamıyorum. Maalesef isteğim yerine getirilemiyormuş, sonra deneyecekmişim. :D Umarım çekiliş saati gelene kadar izleyiciniz olmuş olacağım.
Çekilişi bloğumda duyurdum, bu da linki: http://hernefesalisimizbayramdi.blogspot.com/2010/08/surpriz-hediye-cekilisi.html

herkese boş şans!
**Lütfen çekiliş hakkım için, izleyici olmada yaşadığım teknik sorunu göz önünde bulundurunuz. :)

Pınar... dedi ki...

evet ben de izleyici olamadım bir türlü...baya da ugrastım ama olmadı... ama ilk fırsatta izleyeceğim :) benden kaçsın istemiyorum bu güzel blog :))

colors of angel dedi ki...

Tannesi@çekiliş hakkın duruyor...bol şans:)
Pınar@canım çok teşekkür ederim...sevgiler

colors of angel dedi ki...

Ve Tannesi kazandın....e-mailini bekliyorum...

Tannesi dedi ki...

İnanmıyoruuuuuum, ben mi kazandıııım! Berbat bir doğum günü geçirdim ama bu hediyenle günümü aydınlattın. Çoook teşekkür ederim. Şimdi ne yapmam gerekiyor? Maille iletişim bilgilerimi mi vermeliyim?