1 Eylül 2010 Çarşamba

Eyvah Mimlenmişim:)

Sevgili Yurdanur bloguma fazla zaman ayıramadığımı fark edip beni mimlemiş....Şimdi sıra soruları cevaplamaya başlamakta..........:)
1.Lakabın var mı ?Varsa nedir ?

Bana arkadaşlarım Ebru'li diyorlar:)

2.Son zamanlarda diline dolanan şarkı?
Tarkan "İşim olmaz" bu aralar severek dinlediğim bir şarkı:)


3.En son ne zaman,niye/kime aşık oldun?

Şimdilerde aramızda soğuk rüzgarlar esen ama benim için o çok özel adama...

4.En son okuduğun kitap?Film?

Bu aralar Bodrum tatilmdeyken aldığım blogger arkadaşımız Pucca'nın kitabını okuyorum..
Sezen Aksu şarkılarından oluşan "O kadın" isimli filmi izledim....

5.Son zamanlarda en çok özlediğin?

Onunla geçirdiğim her anı özlüyorum....

6.Bir günlüğüne ünlü biri olma hakkı tanınsaydı,kim olurdun?



7.Yarın sabah ki ilk planın?

Dua etmek.....

8.En sevdiğin huyun?

İyi niyetli ve pozitif olmam

9.Şu an ki bölümünde mesleğinde olmasan ne olurdun?
Psikolog
10.Okurken en zevk aldığın blog ?
Noni
GLounge
Alışveriş Cini
Deniz Baran Ve bende sizi mimliyorum:)

2 yorum:

defne dedi ki...

pucca'nın kitabı mı var?? :)

colors of angel dedi ki...

ewtt...:;)