30 Ocak 2011 Pazar

2 Blogger arkadaşım 2 Alışveriş:))

Hasta ve evdeyken uzun zamandır yazmak istediğim alışverişlerimi sizinle paylaşmak istiyorum...
Keyifle izlediğim sizlere de tavsiye ettiğim bu zevkli,keyifli,tatlı 2 blogger arkadaşımızın adresi;

Zeto http://fashionhousebyzeto.blogspot.com/
ve
Gizzy http://gzmlounge.blogspot.com/
işte bu zevkli arkadaşlar sayesinde yaptığım 2 alışveriş......

işte ilki ;
aylar önce Zeto'nun blogunda görüp çok şık olduğuna karar verdiğim bu çantayı yine blogger arkadaşımız Did Dance La Mode'dan mickey ve minnie baskılı aldığım ve zevkle kullandığım çantam.....
samimiyetin,titizliğin nezaketin için sonsuz teşekkürler....

http://diddanslamode.blogspot.com/






2.si ise sevgili Gizzy'nin blogunda bahsettiği leopar tayt alışverişi için Çilek Butik'e gitmelisiniz. Gerçi ben e-mail ile ulaşıp,kargo ile alışverişimi tamamladım....:)) Ve ilk alışverişim keyifli süprizli idi. Güzel bir kart sevimli bir anahtarlık eşliğinde gelen taytımı iyileşip giymek için sabırsızlanıyorum....:))
http://cilekbutik.blogspot.com/

5 yorum:

Gizzy dedi ki...

Canımmm nası mutlu oldumm bu yazını görünceee:)böyle bi şeye aracı olmak da süper:)en güzel günlerde giy taytını tatlımm giydikçe beni hatırla:)mucksss

ÇİLEKKK... dedi ki...

evettt sevgili Gizzy sayesinde tanıştık çok da güzel oldu. umarım en kısa zamanda iyileşir giyersin taytını. güle güle giy Ebrucum sevgiler....

Did Dans La Mode dedi ki...

Ebrucum çok ama çok mutlu oldum yazdıklarını okuyunca :) Asıl ben teşekkür ederim. Mutlu ve sağlıklı günlerde kullan canım öpüyorum :)

fashion house by zeto dedi ki...

Canımmm çok güzel bir yazı olmuş.Böyle güzel şeylere aracı olabiliyosak ne mutlu bize:)Güle güle kullan tatlım hem kıyafetini hem de çantanı:)Çok öptüm:)

colors of angel dedi ki...

Gizy@evet blogunun sıkı bir takipçisiyim....önerilerin için teşekkür ederim...sevgiler
çilekk@ben de tekrar teşekkür ederim...yeniden görüşmek dileğiyle
Did Dans La Mode@az bile ...çok teşekkür ederim....sevgiler:)
Zeto@ tıpkı sen de gizy gibi sıkı takip ettiklerimdensin...keyifli yazılarınız,önerileriniz için teşekkürler:)))