16 Şubat 2011 Çarşamba

14 Şubat Pasaj Alışverişlerim

Merhabalar,

Geçen hafta can sıkıntısı ile öylesine girip baktığım pasajdan kendime 14 Şubat için ciciler aldım...sizlerle paylaşmak istedim.

1. Bayankuş'tan aldığım aşkkkk temalı kuş anahtarlıklar....harika bir sunumda gönderilmiş,şirin notları ve hediyesi ile işte kuşlarım....

işte pasajın adresi;
http://bayankus.pasaj.com/






bu da şeker hediyesi:)))



2.Ve tabii benim en sevdiğim canlılar olan penguenlerle ilgili alışverişe devam deyip hehe'nin pasajından aldığım aşık penguenler..:)))

siz de alışveriş yapmak isterseniz;
http://hehe.pasaj.com/


4 yorum:

pride dedi ki...

Kuzum harikaymış aldıkların:) Penguen sever dostum benim:)Sağdaki ben olabilir miyim:)))

fashion house by zeto dedi ki...

Ayy canım hepsi çok şirin, penguenlere ayrı bir bayıldım:)Güle güle kullan tatlım:)

nur deniz ünal dedi ki...

merhaba,anahtarlıkların,sizi bu kadar mutlu ettiğini görünce,yazıyı görünce okadar çok sevindim ki:)) tam bir yıl oldu antalyadan balıkesire taşınalı,bir de antalya da oturuşunuz...kargoyu gönderirken aaaahhh demiştim,adresten dolayı..umarım çooookkkk mutlu günlerde kullanırsınız,ve yazı için teşekkür ederim....

colors of angel dedi ki...

Pride@canımsın sennnn
Zeto@evet ben de bayılarak aldımmmmm
Nur deniz Ünal@tekrar teşekkür ederimmmmm