20 Ağustos 2009 Perşembe

2009 yaz -1

Merhaba,

İnsan Antalya'da yaşamaya başlayınca tatil kelimesi komik geliyor...İnanın benim herkesin burada yaşamamdan dolayı düşündükleri gibi sürekli sahilde vakit geçirebilmem çok olası değil...:))Hatta diyebilirim ki İstanbul'da yaşadığım zaman daha çok tatil yapıyordum... Bu yaz benim için çok keyifli geçti..sizlerle paylaşmak istiyorum....


Yazı ilk bir Cumartesi iş sonrası Adrasan'da karşıladım Süperdi....:) Ulaştığımızda kalacak yerimizi ayarlayıp doğru denize ve sonra duşa...akşam Ambrosia'da bambaşka idi. İlker'in gitarı eşliğinde ...ve şiirlerle süslü bir gece geçirdik...(mutlaka gidin )öğle sıcağında yine aynı yere gittik...bira keyfi...gözleme keyfi derken dönüş vakti...:(((







2.haftasonu kaçamağım



Antalya Business Club arkadaşlarımızla yaptığımız Olimpos keyfi oldu.Başarılı iş veren ve çalışanlardan oluşan bu kulüp arkadaşlarımla feci eğlendik..yemek,müzik,dans,tavla,tekne turu,kahve keyfi,hamak,rakı,balık.......:)
Kaldığımız pansiyon:Acar Pansiyon ...temiz,şirin,inanılmaz güzel gözlemeler yapıyorlar...evinizde gibi:))
Akşam malum Öküz Barda dans, müzik, eğlence.....
Ertesi günde tekne turundaydık...her koyda durduk,bol bol yüzdük...nefisti...















Devamı yarına...:))

2 yorum:

pride dedi ki...

Gez bakalım gezzzzz bu arada bizim fotolar hala arazi:)

colors of angel dedi ki...

arazi değil artık...kara göründü yarın kargoya veriyorum sevgiler.......:)))