1 Aralık 2009 Salı

Ve Kurban Bayramı..:)

Kurban Bayramı oldukça hareketli geçti...Arife günü yarım gün çalışmak ve ertesinde 4günlük tatil iyi geldi...
1.gün ailemle ve ziyaretlerle geçti...Akşam sevdiğim bir arkadaşımla mola verdik..:)

2.gün biricik annemle güzel bir kahvaltı ve sonrasında misafirlerimizle ilgilendik...ama geç saatte kız kıza Lara'da Jolly Joker'de toplandık...Günün tatlı yorgunluğunu paylaştık.

3. gün birazda ruhumuzu besleyelim diye güzel bir öğleden sonra kahve için Nazende'nin manzarası süperdi..Sıcacık güneş içimize işledi...Hadi dedik Korkuteli'ne gidelim..Hem yolculuk olsun hemde meşhur Şişçi Ramazan'da yemek yerizdiye düşündük...60 km yolculuktan sonra gittik gitmesine ancak Kurban Bayramı sebebi ile kapalı olduğunu hesaba katmamıştık...:( Antalya'ya döndük ve bir dostumuzun tavsiyesi ile; akşam yemeği için Atatürk Parkın'daki Nar isimli mekanı tercih ettik..Hizmet kalitesi olan keyifli bir mekandı...tavsiye ederim...:)

4.gün ise sizlerin Daisy Design'ın sahibesi olarak tanıdığı benimde tatlı blogger arkadaşım Özge ile buluştuk...kişisel sayfası için işte buradan;:)
Öyle sıcak bir sohbete daldık ki,sanki uzun zamandır tanışıyorduk....:)Zarif Özge'ciğim bana harika küpeler getirmiş...Sevgili Stil Direktörümüz Eda'ya canlı telefon bağlantısı yaptık..Ve ben İstanbul'a gidince,buluşmayı planladık....:))
çok samimi,doğal içten olan arkadaşıma bana vakit ayırdığı için tekrar teşekkür ederim...:)
satın almak isterseniz bu cicilere burdan gidebilirsiniz:))tık tık..

Unknown dedi ki...

cnm o güzel keyifli sohbet için ben tesekkür ederim.dort gozle beklıooruz gelmeni..bu arada gercekten cok uzun suredir tanısıooruz gibi keyifle bir sohbetti.en kısa zamana tekrarlıyalımmm

A.Ş.K dedi ki...

oh keyfinize diyecek yok, aman nazar değmesin.. İstanbul'a gelirsen bana da haber ver :)

Elif UYSAL dedi ki...

Yaaaaaaaaaaaaaaaaa çok kötü kıskançlık krizine girdim bennnn:) Ne güzel geçmiş bayramın kuzuların kuzusu:) Seni çok özledimmm ben:(
Bu arada Özge çok şeker ben de sürekli takip ediyorum ve tek dostumu ben uzaklardayken ona emanet ediyorum.Seviyorum siziiiii

colors of angel dedi ki...

Özge'ciğim kesinlikle tekrarlamalıyız:))
Gofrett@aramazmıyım mutlaka haber vereceğim ..Hatta Noni sen ve ben buluşabiliriz...sevgiler
Elif'im ben de feci özledim seni:(((seni çooooook seviyorum!!!