30 Ocak 2011 Pazar

@istanbul....:)



Tam 10 gündür feci hastayım....ve ilk defa bugün evde dinleniyorum....:( 13-16 Ocak arası İstanbul'daydım....Gerçekten keyifli bir hafta sonu geçirdim....Dönüşünde ise hastalandım...İstanbul özlemim beni hasta ediyor sanırım...:)
işte İstanbul ziyaret notlarım....

Anadolu yakası Maltepe sahilinde Cundalı balık restaurat süper keyifli bir mekan...mezeler hizmet tartışılmaz kalitedeydi...
Midpoint'in Galatasaray'da açmış olduğu yere bayıldım...manzara, hizmet herzaman ki gibi mükemmeldi....
Yine Beyoğlu'nda ilk defa gittğim Old City Comedy Club'te çıkan Never Mınd isimli grup sayesinde süper bir müzik keyfi yaşadık.mutlaka gidin.....
Ve Arnavutköy'de çok değerli müzisyenlerin sahne aldığı Eylül gerçekten özel bir mekan...







1 yorum:

Unknown dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun...
İstanbul'un tadını doyasıya çıkarmışsın, hastalık geçer, anılar iyileştirir seni ;))

Sevgiler...