20 Ekim 2009 Salı

1 günde 2. mim :)

Onun Köyün Adamı 1 günde 2. mim için ayrıca teşekkür ederim...:)

1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi?
Beyaz papatya,beyaz gül,orkide.
2-Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?
Beraber yaşlanmaya değer birine rastlamak.
Anne olup mutlu bir ailede onu yetiştirmek.
Kendi işimin saibesi olmak.

3-En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz?
Sevdiklerim;süpriz yapmayı severim,
yalandan nefret ederim,
dakik olup,çabuk hazırlanmak
Sevmediklerim;İnsanlara hakettiğinden fazla değer verip,hayal kırıklığına uğrarım.
Fazla merhametli olmak
Kimseyi kıramayıp kendimi üzerim.

4-Gıcık olduğunuz 3 hareket;
Dedikodu yapanlar,
Küfür edilmesi,
Gereksiz gürültü yapılması.

5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü, dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay?
Babamın ve değer verdiğim bir başka büyüğümün vefatı
Trafik kazası geçirdiğimde gözlerim ilk açtığımda
İstanbul'dan Antalya'ya 2001 yılında geldiğim ilk günler...


Ben de Mughetto,Daisy Takılarının harika yaratıcısı Özge'ciğimi mimliyorum...Kabul ederlerse:)

6 yorum:

mughetto dedi ki...

Aaa ederim tabiki :)

colors of angel dedi ki...

canım benim:)

Unknown dedi ki...

Canım ne güzel cevaplar öptüm...

colors of angel dedi ki...

:) güzel bir gün dilerim...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Samimi cevaplar ve mimi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.:)
Dilerim hayallariniz gerçekleşir.

colors of angel dedi ki...

umarım...teşekkürler