1 Ekim 2009 Perşembe

Şeker Bayramı









Merhaba,
Uzun zamandır hem ailemdeki sağlık problemleri,hem gribal durumum yüzünden yazamadığım bayram tatilimden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle ilk planım eski bir arkadaşımla Kazdağları,Cunda,Asos gitmeyi düşünmüştüm. Her ikimizin ailesinde gelişen sağlık nedenleri ile gelecek ilkbahara erteledik...
Antalya'dan uzaklaşmak şu yürek acımı bir yere gömüp yoluma devam etmek istedim....Çok sevdiğim dostum olan Pınar'ın ısrarıyla Fethiye-Ölüdeniz-Bodrum seyahatine katılmaya karar verdim...Ortasından katılınca büyük kısmını kaçırdım....:(
Ve yeni sloganımla döndüm..."Hayatı gözyaşlarınla ödüllendireceğine,gülücüklerinle cezalandır"kimin söylediğini bulamadım ...Kim söylemiş ise güzel söylemiş....:)

Bodrum Gözegir Hotel 'i keşfetmenin mutluluğu içindeyiz...Antika eşyalarla döşenmiş bir hotel...Çalışanları güleryüzlü ve keyifli...Hepsine tekrar teşekkür ederiz. İyiki bir tatil köyüne hapis olmadık....Kışında açıkmış..mutlaka gideceğim...:)Sabah güneşi karşılamak akşam batışını izlemeyebilmek ,hem merkezi, hem de önünde plaj olması ...ayrıca Mavi Bar'a yakındı.
Marina Yat Club'te bayram boyunca Fatih Erkoç ve Zeynep Cassalini sahne aldı...İkisini de dinleme fırsatı bulmak çok keyfliydi.Ve Club'ün yemekleri tartışılmaz lezzetteydi...Kesinlikle tavsiye ediyorum....
Pınar'ıma beni ikna edip çağırdığı ve birlikte bu fırsatı yıllar sonra yaratabildiğimiz için ayrıca teşekkür ediyorum...Şaka gibi tam 28 yıllık arkadaşım...Maşallah;)
Yarın yaptığım hatıra alışverişleri ve diğer detayları paylaşacağım ...şimdilik bu kadar sevgiler:)

Hiç yorum yok: