9 Ekim 2009 Cuma

Bugün benim doğum günüm....






Bugün benim doğum günüm...








16 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Dostum,canım arkadaşım,kardeşim,can yoldaşım.
Seni o kadar seviyorum ve özlüyorum ki anlatmam imkansız.Kendimi bazen çok yanlız hissediyorum burada.Tamam arkadaşlarım var tartışılmaz ama senin yerine koyacak bir dostum daha yok şu koca dünyada.
İyi ki doğurdu anacığın seni,iyi ki tanıdım ben seni,iyi ki hayatımdasın,iyi ki ......
Biliyorum ki en zor anımda bile bir telefonla tüm sıkıntılarımı yok edecek, tüm acılarıma merhem olacaksın.Bunu bilmek bile beni ayakta tutuyor.SENİ ÇOK SEVİYORUM BUNU ASLA UNUTMA!
İYİ Kİ DOĞDUN İYİ Kİ VARSIN:))) Ben çok şanslıyım İYİ Kİ BENİM ARKADAŞIMSIN!!!

colors of angel dedi ki...

Canım benim,
beni ağlattın....seni çok seviyorum,özlüyorum...iyiki sende benim DOSTUMSUN....SANA NASIL TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR...DOSTLUĞUN İÇİN,BU SEVGİN İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM.........

A.Ş.K dedi ki...

Colors of angel ; nice mutlu yıllaraaaaaaa.... umarım istediğin herşey gerçekleşir yeni yaşında , nice güzel günlere sevdiklerinle...

colors of angel dedi ki...

çok naziksin........sonsuz teşekkürler....

Hesionka dedi ki...

canım benim, doğumgünün kutlu olsun <3
nice mutlu sağlıklı yıllara :D

colors of angel dedi ki...

Hesi'ciğim çok teşekkür ederimmmm....

mughetto dedi ki...

İyiki doğduuunnnn o zmn :)
Nice nice yıllara.

colors of angel dedi ki...

Mughetto@canım çok teşekkür ederim.....:)

Laçin Tenel dedi ki...

En mutlu yıllar senin olsun...

colors of angel dedi ki...

Laçin@beni çok mutlu ettin....sonsuz sevgiler...umarım sende en kısa zamanda eski sağlığına kavuşursun...sevgiler..

Unknown dedi ki...

Nice güzel, mutlu yıllara...

colors of angel dedi ki...

roseness@seninde yeni yaşın tekrar kutlu olsun...sevgiler...

mutfakcini dedi ki...

Geçmiş doğum günün kutlu olsun :)nice hayırlı ,mutlu yaşlara..sevdiklerinle..

colors of angel dedi ki...

Adaşım çok incesin, teşekkür ederim...:))

Stil Direktoru dedi ki...

tekrar nice senelere canım diğer yazına yazmıştım ama kutlamak istedim yine

colors of angel dedi ki...

canımsın.......