24 Kasım 2009 Salı

Keyifli bir Cumartesi

Haftasonu yaklaşık 40 kişlik bir arkadaş grubu ile Beşiktaş-Fenerbahçe maçını izledik...Resmen bir tribün edası vardı...Aslında taraftar olmak güzel,centilmenlik esas olduktan sonra keyifli geçen bir gece oldu...J.J. Irısh Pub'ta eğlenceye grubun bir kısmı ile devam ettik...Başta Pride Elif'im ve İstanbul'daki diğer dostlarımı bütün gece andım...Elif'le şarkımız olan "Seni kendime Sakladım" isteklerde 1. sırada idi:)))Pazar günü ise kendime ayırdığım bir gün oldu...şimdilik sevgiler:))


9 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Ayriyetten PİS BEŞİKTAŞLIIIIIIIIIIIIIII:))))

Elif UYSAL dedi ki...

Canım dostummmmmmmmmmmmmmm:))))
Şarkının da dediği gibi:)

onu bunu bilmem anlamam
kim ne derse desin lan
arkanizdan yol almam
onlar ister alınsın
isterlerse darılsın

onu bunu bilmem karışmam
kim ne derse desin lan
ben alınıp satılmam
onlar ister alınsın
isterlerse satılsın

seni kendime sakladim
hepsini ben hesapladim

onu bunu bilmem anlamam
kim ne derse desin lan
işte meydan işte can
onlar ister kapışsın
isterlerse barışsın

seni kendime sakladim
hepsini ben hesapladim

colors of angel dedi ki...

:)))
Ama bak 3-0 skoru bile yazmamıştım yazıda:))

Adsız dedi ki...

Bu kadar mı mutlu olunur bende gs'lı olarak sevindim tabii:))

Unknown dedi ki...

darısı basımıza ebrucum...

colors of angel dedi ki...

:)))

ceydabural dedi ki...

pek eğlenceli geçmiş anlaşılan :)

Kara Kalem dedi ki...

Tebrik ederim. Futbolla pek alakam olmasa da insanlarda tebessüm yaratan her aktivitenin yanında olduğumu bilmenizi isterim ve gülmek size çok yakışıyor. Eğer bu güzel tebessüm yüz ifadenizde devam edecekse, benim dileğim beşiktaşınızın tüm evrendeki buna su topu, atlı binicilikde dahil olmak üzere tüm branşlarda başarılı olmasını diliyorum. Sonsuz mutlulukta bu olsa gerek değilmi :)

Sevgilerimle

Ahmet

Stil Direktoru dedi ki...

ay ne şekersin sen ya bittim son poza