18 Mart 2010 Perşembe

Kreativ Blogger ödülü almışım:))


Canım Dostum Elif'im yani http://pridesfashion.blogspot.com/ adresinin sahibesi olup tanıdığım en becerikli ve yaratıcı kişiliklerdendir...:) seni seviyorum kuzum benim..:)
ve http://hayatimdakihersey.blogspot.com/sahibesi Neslihan'cığım bana bu ödülü layık bulmuşlar...kendilerine sonsuz teşekkür ediyorum...Keyifle izlediğim bu blogların sahibeleri harika ve çok yaratıcılar, bu gecikmiş teşekkür için de özür diliyorum.....

ÖDÜL ŞARTLARI: Sizi ödüllendirene teşekkür edin.

Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
Ödülün logosunu yayınlayın.
7 yaratıcı bloggerı ödüllendirin.
7 blogun linkini yayınlayın.
Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Blogger Ödülünü paylaşacağım yedi özel kişi:)


1.Bir mimarın Hobisi
2. Noni
3. Sergun
4.Fotoğraf Penceremden
5.Gofrett
6.Yurdanur Duman
7.Mughetto




7 maddede BEN

  1. Haftanın 6 günü kesin çalışıyorum,işimi seviyorum:)
  2. Süprizlere bayılırım,hem yapmaya hem de bana yapılmasına:)).
  3. Mümkün olduğunca canlı performansları takip etmeye bayılırım.(opera,senfoni,bale ve tiyatro)
  4. İnsanlara gerçekten çok fazla değer veriririm,taşıyamadıklarını anlayınca da kendimi ve bu değeri bir ande geri çekerim.
  5. Hayatımdaki en değerli varlığım annemdir.Başta onu ve sevdiklerimi mutlu etmek için elimden geleni yaparım.
  6. Alışveriş etmeye bayılırım.Özellikle ayakkabı ,saat ve aksesuar almak beni çok mutlu eder.
  7. İstanbul'u,dostlarımı ve fotoğraf çekmeyi çok seviyorum:))))

2 yorum:

Noni dedi ki...

Canım Ebru bu ödüle beni de layık gördüğün için çok teşekkür ederim :)

Bu arada sana imrendiğimi de söylemeliyim 6 gün çalışmana rağmen işini seviyorsun demek ki gerçekten sevdiğin bir işi yapıyorsun, ben 5 gün zor tahammül ediyorum cuma pilim bitmiş oluyor artık :P

Teşekkür ederim canım, ben de en kısa zamanda yaratıcı bloggerları yazacağım blogumda ;)

Gofrete Not: Ben 2. sıradayım sen 5'te çatla da patla :)

mughetto dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim sana :)

Böyle şeylerle çok mutlu oluyorum,oley!

:)