14 Ocak 2012 Cumartesi

Ruj ve Duman -Oğuz BAL

Dün akşam uzun bir aradan sonra sevdiğim bir dostum olan Oğuz'un yazdığı ve internetten heyecanla aldığım ilk kitabını imzalaması için buluştuk... Yıllar önce sohbetlerimizde hayal gibi gözüken; artık gerçek olan başarının sohbetini uzun uzun yaptık... Adı Ruj ve Duman olan şiir kitabı bir muhteşem...İmza günleri ile tanıtımı başlayan internet üzerinden satın alabileceğiniz bu şiir kitabının oluşum öyküsü,tanıtım planı ve hazırlanmakta olan yeni kitabı üzerine keyifli bir sohbetti.
Oğuz kitabımı imzalarken ben onu fotoğrafladım ....mini bir röportaj gibi 29 harfimizi sordum her birinde aklına ne geldiğini araya sıkıştırdım... işte aşağıda kitaptan satırlar...,

  •  Su toplamış aşk yaralarına toplu iğnedir şiir...Oğuz BAL 
  •  Sen şimdi uyuyorsun ya; yastığını kıskanıyorum bilmezsin... Oğuz BAL 
  •  Beni çabucak unutmuş olabilirsin, olsun.Bilirsin severim balıkları...Oğuz BAL 
  •  Korkma bana aşık olmaktan,  Ya da bir gün çekip gitmekten. Çünkü kalbimdeki hic bir cesedi       Sahipsiz bırakmadım ben! Oğuz BAL
  • Bazen "özlüyorum" derken "z" fazla gelebilir aşık adama... Oğuz BAL                                                                          


Hiç yorum yok: